Over mij

Mijn foto
Nunspeet, Gelderland, Netherlands

vrijdag 31 oktober 2014

Beeldend : Feestportret Animatiefilm

Voorbereidende opdracht
foto's van portretten














Reflectieformulier beeldend onderwijs


opdrachtomschrijving: feestportret

naam student: Nur Ates




component
beschrijving
1
2
3
4
5
betekenis
Het gaat over het thema feest. Feestjes heb je door verschillende redenen. Dat kan je verjaardag zijn, maar ook feesten tijdens het uitgaan om lol te hebben. Feesten doe ik veel op bruiloften en verjaardagen van familieleden en vrienden. Bij een feestje hoort muziek vind ik en lekker eten.
vorm
Ik heb het thema feest meegenomen in de foto’s van mijn animatiefilmpje. Op het filmpje eet ik hamburger van de Burger King. Als een feestje van de kinderen bij de Burger King.
Materie
-          Camera
-          Statief
-          Hamburger
-          Dakterras van school
beschouwing
Ik heb zelf aan het thema feest gedacht en moest denken aan mijn kinderfeestje in de Burger King van vroeger. Dit leek mij wel leuk om het nu weer te groepen en terug te laten komen in mijn filmpje.
werkwijze
Ik gebruik dagelijks mijn camera van mijn mobiel. Ik vind het erg leuk om foto’s te maken en foto’s te bewerken.
onderzoek
Ik heb eerst met mijn groepje bedacht wat wij zouden doen. Vervolgens hebben wij een hamburger gehaald bij de Burger King. Op het dakterras van school hebben wij foto’s gemaakt. Uiteindelijk hebben we de foto’s achterste voren gezet en er een animatiefilm van gemaakt.
eindoordeel:
Wat vind je geslaagd? Leg uit.
Het idee van mijzelf om de foto’s in een andere volgorde te zetten.
Wat kon beter? Waarom?
Ik vond alles goed gaan. Er was niet iets waarvan ik dacht dat kan beter.


Bij het maken van bovenstaande opdracht heb je beelden gebruikt als inspiratiebron. Geef van minimaal één door jou gebruikt beeld aan wat de functie is en beschrijf waarom je dat vindt.


beeld
functie(s)
beschrijving


 inspireren voor foto's voor een animatiefilm gekoppeld aan het thema feest.
 feestportret

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief