Over mij

Mijn foto
Nunspeet, Gelderland, Netherlands

zondag 2 november 2014

Drama : Verwerking van feedback op ons instructie filmpje


Verwerking van feedback. 

Samengevat gaat de feedback die we hebben ontvangen op ons theatrale product hierover:  

Hierin kan ik me vinden:
In de punten die wij gekregen hebben op ons filmpje. Wij hebben geen lager cijfer dan een 4 gehaald.
Motivatie: 
Ik vond zelf ook namelijk dat het filmpje goed was. Ik zou mijzelf ook alleen de cijfers vier en vijf geven.
Hierin kan ik me niet vinden: 
Er staat niet iets in waar ik mij niet in kan vinden.
Motivatie:
 Misschien komt dit ook wel omdat het alleen is beoordeeld met cijfers en niet met een motivatie.
Op grond van de ontvangen feedback zou ik het theatrale product een volgende keer op deze wijze aanpassen:

Ik zou eerst wel willen weten waarom sommige dingen een vier hebben en de anderen een vijf. Als ik dit weet zou er misschien wel iets zijn die ik nog kan veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief