Over mij

Mijn foto
Nunspeet, Gelderland, Netherlands

zondag 2 november 2014

Beeldend : Gegeven feedback op Jessica Roodbol


Feedbackformulier beeldend onderwijs

 

opdrachtomschrijving: Herfstpark

naam maker: Jessica Roodbol

naam feedbackgever: Nur Ates

 

Geef hieronder feedback op zowel de product- als procescomponenten. Beoordeel alle componenten (1 = lage waardering, 5 = hoge waardering).

 

 

component
beschrijving
1
2
3
4
5
betekenis
Ik zie gelijk dat het een herfstpark is. De opdracht was ook om een herfstpark te maken. De kleuren zijn duidelijk aanwezig en ik zie een diepte in de opdracht.
 
 
 
 
 
x
 
vorm
Ja, er zijn goede kleuren gebruikt die horen bij de herfst. Ook moest er diepte te zien zijn. Ik zie een mooie horizonlijn die helpt om de diepte te laten zien.
 
 
 
 
 
 
 
 
x
materie
Er is gewerkt met materialen die bij de opdracht hoorden. Ik zie met kleuren die gemengd zijn. Geschilderd met kwasten.
 
 
 
 
 
 
 
x
beschouwing
Ik zie 5 foto’s ter voorbereiding van de opdracht. In de opdracht zie ik de bomen en bankje terug komen uit het voorbeeld.
 
 
 
 
 
x
 
werkwijze
Ik zie genoeg variatie in de tekening namelijk bomen, bankje, een pad en gemengde kleuren.
 
 
 
 
x
 
onderzoek
Ik vind het bankje echt heel mooi gedaan. Het is wel met structuur gemaakt.
 
 
 
 
 
x
 
 
eindoordeel:
 
 
tips en tops
 
 
 
Tip : In het vervolg wat meer bomen of wat anders om het wat voller te laten lijken.
 
Top : Echt een goede diepte te zien met de horizonlijn. Leuk bankje in de opdracht.
 
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief